Driftsavtaler regulerer et vidt spekter av driftsituasjoner, for eksempel: kantine, renhold, telefon, strøm, emballasje, matter, planter, kaffemaskiner osv. Sammenlagt kan disse bli en av de største budsjettpostene man har. Noen avtaler er tidsbegrensede, mens andre er direkte knyttet til nåværende lokaler. En flytting er derfor den perfekte anledning til å revurdere de avtalene man allerede har. Fasilitator leverer nyttige sjekklister og vi tilbyr også annen relevant bistand.

Nye muligheter

Gamle avtaler som har «surret og gått» i mange år er det lett å glemme. Våre sjekklister vil derfor være meget nyttige. Samtidig vil de være en inspirasjon til å vurdere alle de nye servicetilbudene som stadig dukker opp. Mulighetene er mange. En eller flere nyanskaffelse som høyner de ansattes velferd, kan være en god start i nye lokaler.

Spesialister

Driftsavtaler som tjenesteområde er nå blitt et eget fagfelt. Ved behov vil Fasilitator koble på spesialister som kan konkurranseutsette og gi grundige anbefalinger, både på valg av tjenester og ikke minst leverandører.